Tulekul on BMW M4 GTS
Oodatult tõi BMW Pebble Beachi autode iluduskonkursile BMW M4 GTS-i prototüübi, seeriatootmisse peaks see sõiduk jõudma juba järgmise aasta alguses.
Võrreldes baasmudeliga saab GTS endale radikaalse süsinikkiust aerodünaamikapaketi, mille osadeks olevate splitteri ja tagatiiva asendeid saab täiendavalt reguleerida.
Veereb M4 GTS sepistatud kergemetallvelgedel, esisillal on need 19-tollised, tagasillal 20-tollised. Rehvid on aga pärit Michelini valikus: Michelin Sport Cup 2 mõõdus 265/35 R19 ees ja 285/30 R20 tagasillal.
Seda, kui võimsaks kruvitakse M4 GTS-i mootor, pole veel teada, küll on selge see, et 3-liitrine kuuesilindriline jõuallikas saab endale vee sissepritse, mis peaks vähendama mootorisse jõudva põlemisõhu temperatuuri ja suurendama nii jõuallika efektiivsust ning võimsust.
Sarnane jõuallikas Moto GP turvaautos annab välja 431 hobujõu asemel 465 hobujõudu ning tarbib 8,3 liitri asemel 7,6 liitrit mootorikütust sajale kilomeetrile. M4 GTS on aga tõenäoliselt veelgi võimsam.
BMW sportlikele mudelitele omaselt on M4 GTS tagaveoline, nelikvedu toonuks kaasa liigsed kilod ja jäi seega esialgu kõrvale.
Lisaks auto aerodünaamikapaketile on süsinikkiust valmistatud ka kapott, difuusor ning tõenäoliselt ka auto katus.
Selle kerge materjali kasutamine peaks kaasa tooma umbes 100 kiloni küündiva vähenemise auto kaalus.
Allikas: Auto24