Renault Master uueneb

Prantsuse autotootja Renault uuendab konkurentide tuules ja survel tarbesõidukit Renault Master, müügile jõuab värskendatud auto alates eelolevast suvest.

Uuenenud tarbesõidukit saab osta täismassiga 2,8 kuni 4,5 tonnini, lisaks värskendatud välisilmele saab Master ka ökonoomsemad mootorid ja täiuslikuma juhiabisüsteemide paketi.

Masteri jõuallikate võimsus jääb 110 ja 165 hobujõu vahele, keskmine kütusekulu on kõige ökonoomsemal mootoril 6,9 liitrit diislikütust sajale kilomeetrile.

Juhiabisüsteemide laienenud valikusse kuulub stabiilsuskontroll ESC, mis suudab nüüd hinnata auto koormat ja sellele vastavalt oma käitumist muuta, samuti tõusudel töötav stardiabi Hill Start Assist ning veojõukontroll Extended Grip, mis peaks olema senisest asjalikum libeda teekattega (lumi, kruus, pori) oludes.

Rõõmustada on põhjust aga neil, kes soovivad Masterit kasutada haagise vedamisel, sest nime Trailer Swing Assist kandev lahendus suudab vältida kontrolli kaotust haagise üle.

Uuenud Master jõuab müügile kolme erineva teljevahe, nelja kerepikkuse ja kolme kaubaruumi kõrgusega. Sõltuvalt kliendi soovist võib Master olla ka kas esi- või tagarattaveoline. Lisaks kaubikule on versioonide valikus mikrobuss, tava- ja topeltkabiiniga sõidukid. Ka pakutakse kabiiniga ja ilma selleta veermikke erinevate pealisehituste jaoks.

Erinevaid variante on kokku üle 350.

Et Renault Master on teisegi meil müüdava tarbesõiduki Opel Movano poolvend, on oodata ka selle tarbesõiduki uuendatud versiooni etteastet eeloleval suvel.

Allikas: Auto24